فنآوری و کامپیوتر

فنآوری و کامپیوتر
پروژه های دانشجویی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آی تی و آدرس homakhosravi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تویوتا با ایده Fun-Vii به آینده فکر می کند

نظرتان چیست که چهار چرخ زیر تلفن هوشمند قرار بدهیم و آن را تبدیل به یک اتومبیل بکنیم؟ این چیزی است که شرکت تویوتا در ایده جدید اش انجام داده و در نمایشگاه اتومبیل توکیو از آن پرده برداری کرده است. با ایده Fun-Vii آشنا شوید. خودرویی که ترکیبی از تکنولوژی، اینترنت و ارتباطات است. محصولی که بخش زیادی از ایده هایش را از تلفن های هوشمند دریافت کرده است.


Fun-Vii-Flowers_narenji.jpg

در این ایده اتومبیل قادر به رانندگی خودکار است و نیاز نیست که همیشه فرمان در دست شما باشد و تقریبا تمام محیط بیرونی و درونی خودرو می تواند نسبت به شما عکس العمل نشان بدهد. حتی می توانید رنگ خودرو را هر روز عوض کنید. چون که تمام بدنه در واقع از یک نمایشگر تشکیل شده است. تصور اش را بکنید انتخاب رنگ و طرح اتومبیل شخصی تان مانند انتخاب کاغذ دیواری برای کامپیوتر باشد و از میان گالری تصاویر هر روز یکی را انتخاب و به عنوان رنگ خودرو جایگزین کنید.


Fun-Vii-Interior_narenji.jpg

این اتومبیل ۴ متری با ظرفیت ۳ نفر با دیگر اتومبیل ها و ساختمان ها و جاده ارتباط برقرار می کند و اطلاعات مختلفی را از آنها دریافت می کند و البته فراموش نکنید که تمام اینها فعلا در حد ایده های شرکت تویوتا است و یک نمونه نمایشگاهی آن را هم فعلا مشاهده می کنید.

این شرکت فعلا برنامه ای برای تولید چنین محصولی در دست ندارد و نمی دانیم که چند سال دیگر باید برای داشتن چنین اتومبیلی صبر کنیم. در ادامه مطلب می توانید یک ویدیو یک دقیقه ای از معرفی این خودرو ببینید.


 

 


نظرات شما عزیزان:

احمد
ساعت23:57---19 آذر 1390
سلا لطف کنید پروفایل خود را هم درسایت قرار دهید.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:, ] [ 12:7 ] [ هما خسروی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 110
بازدید کل : 13873
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1